05 March 2007

Ganduri...

Trec de multe ori pe strada pe langa oameni ce par roboti. Tristi, neingrijiti, cu priviri tulburi, pierduti intr-o realitate fara vise, fara sperante, fara IUBIRE. Poate unii dintre ei au iubit vreodata, dar sentimentul acesta a fugit din sufletul lor marunt, lasand loc grijilor cotidiene, gandurilor pentru bunastarea trupului si mai putin a spiritului. Ma intreb ce esecuri i-au adus in starea asta jalnica. Tot ce mai pot visa ei e sa aiba mancare, sa aiba un loc unde sa doarma, sa poata trai. Pur si simplu - ca niste roboti - doar cu energie si repaus. Ma gandesc totusi ca mi se poate intampla si mie... de ce nu? Sunt pana la urma un om normal... si orice spirit poate fi infrant... aproape orice spirit. Nu mor si eu oare in fiecare zi... nu sunt oare zile in care plang ... poate in interior -si nu se vede nimic ce sa tradeze golul din sufletul meu ... moartea ce incepe sa roada din mine. Traim intr-o lume ce tinde sa se uniformizeze - n-ai voie sa visezi - trebuie sa fii tot timpul cu picioarele pe pamant, si uneori pamantul e asa plin de mizerie. Ingerii au decazut... :( Li s-au tocit aripile de atata stat, li s-au atrofiat muschii de atata lancezeala... Oare o sa mai pot zbura vreodata ? Sa simt din nou ca iubesc si sunt iubit, sa stiu ca in miezul noptii o inima bate si pentru mine, ca cineva zambeste cand isi aduce aminte de mine, ca se infioara putin cand simte un parfum ce se aseamana cu al meu... ca cineva simte ca nu poate respira fara mine ... visez iar cu ochii deschisi... :( Ma simt atat de marunt si nesemnificativ fara IUBIRE... asa sunt toti oamenii fara IUBIRE ... niste animale - cu instincte si nevoi fizice - si atat ... in rest nimic. Mi-e teama sa nu devin si eu un astfel de animal ...

No comments: